2014. november 28., péntek

Divinyi Mehmed: Madzsar türki



Fekete szemü szemöldökü!
Szeretlek én: tes megszeress.
Narancscsecsü, keskeny derekü
Szeretlek én, tes megszeress.

Éjjel-nappal eszembe vagy,
Kérlek téged, engem ne hagyj:
Oh mely fényes orcáju vagy!
Szeretlek én, tes megszeress.

Melykor nem lát téged szemem,
Elvész ottan mind örömem,
És elhervad mind tetemem.
Szeretlek én, tes megszeress.

Az ok dícsiretes legyen:
Vagy lyány vagy menyecske legyen:
Kit szeretsz, szeretőd legyen.
Szeretlek én, tes megszeress.

Se élhetem, se halhatom,
Se ülhetem, se járhatom,
Se ehetem, se ihatom:
Szeretlek én, tes megszeress.

Kegyelmedtől én jót várok,
Mint ebecskéd utánjárok,
Vagy élek, avagy meghalok:
Szeretlek én, tess megszeress.

Egy divinyi ezt megírta
Meddig az eszivel bírta,
Az szerelmet hogy forgatta:
Szeretlek én, tes megszeress.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szeretettel köszöntök
Minden kedves böngészőt!





"Legjobb lenne hallgatni,
nem mozdulni,megállni,
nem érezni és nem látni?,
de akkor elfelejtenék embernek lenni!"
jazsoli5